Posetioci

28. јул 2019.

Kreativnost



Kreativnost je pokušaj uspostavljanja iskonske harmonije svega postojećeg. Njen začetak je uvek u emotivnim lomovima, kada duša progovara bolom i jecajem. Kasnije se pukotine misaonog sklopa postepeno uobličavaju u umetnički priznatu formu, tako da je svako umetničko delo po jedan prozor duše. Što više takvih prozora, to više svetlosti sebi samom.

Traganje za istinom je potraga za harmonijom, a kada se jednom harmonija uspostavi kao takva, kreativnost se pojavljuje tek kao trenutni bljesak. Taj bljesak može inicirati bilo šta i on može osvetliti bilo šta, tada je izvor inspiracije svuda a svaki čovekov pokret je umetnost, jer izvire iz same duše.

1 коментар:

  1. Poštovana Zvezdana,
    nadam se da mi nećete zameriti kopiranje vaših fascinantnih postova, na moj blog. Na kraju sam video da ih štitite kao autor i ja to poštujem ... Bio sam slobodan da ih podelim, iz prostog razloga moje fascinacije onim o čemu govore ... prosto sam oduševljen načinom na koji razmišljate i istinama koje otkrivate. Ako ne dozvoljavate deljenje Vaših postova, obavsetite me i ja ću ih ukloniti sa mog bloga - teška srca, ali poštovaću Vaša prava i volju !
    Unapred Hvala ... zadivili ste me temama ... razumećete me :-(

    ОдговориИзбриши